Alla inlägg den 6 december 2017

Av Sandra - 6 december 2017 19:19

Igår var jag på årets första jubord. Jag hade lagt upp dagen som så att jag åt frukost vid tio på morgonen, sedan åt jag inget mer innan vi skulle iväg vid fem på eftermiddagen och eftersom jag slutade vid halv tre så åkte jag hem och sprang en stund på löpbandet. Allt för att vara redo för julbordet! Det är sååå gott! Däremot så tröttnar jag fort på julmaten så det brukar räcka med ett par dagar varje jul.

När jag satt där och åt så tänkte jag att det är den konstigaste blandningen på en middag man kan tänka sig. Allt ska man äta samtidigt! Inte konstigt man mår dåligt ibland efter all denna mat! Det var iallafall ett jättebra ställe vi var till.

Hästarna fortsätter sin vila ett tag till och snart ska Zantana åka till en jobbarkompis och bo där i vår. Jag kommer ju att få fullt upp med att träna Zeebreeze inför treårs-testet  som jag tror är i maj. I januari kommer det en liten ponny som vi ska vakta medans ägaren åker utomland ett tag. Lisen är så förväntansfull. Det blir nog bra.  





Ovido - Quiz & Flashcards