Alla inlägg den 18 januari 2018

Av Sandra - 18 januari 2018 19:14

Stormen Cora kom aldrig. Istället kom en  snöstorm från Island i tisdags, men då kom det inga direkta varningar inför den, utan mer att det kan bli blåsigt!!?? 

Det gick ju bra utan några strömavbrott eller annat men vi fick nog 2 - 3 dm snö till. Förra vintern klagade många på att det blir aldrig några riktiga vintrar nu för tiden och i år klagas det på att vi har för kallt och för mycket snö! 

Själv tycker jag att det är ju bara att ta vädret som det kommer. Vi har nog cirka 80 - 90 cm snö nu och det är väl bra? 

Det är ju inte jag som skottar .  

Jag har ju anmält mig till Ica-klassikern som körde igång i måndags men eftersom det var snöstorm och -20 så har det inte blivit en meter på skidor än! Till helgen så blir det, då ska hela familjen åka skidor iallafall. 


Lisen rider på den lilla ponnyn vi lånade mest varje dag och hon skulle lätt kunna bo på hästryggen. Har nog fått mitt intresse, kul men dyrt!!


Nu blir det godnattsaga för Jonathan. 

Vi hörs!



Skapa flashcards