Alla inlägg den 4 mars 2018

Av Sandra - 4 mars 2018 19:05

Söndagar har tydligen blivit en bra dag att blogga lite på. Det är inte så mycket kvar av helgen och ofta sitter jag iallafall, och tänker på vad helgen har gett mig och söndagskvällar är lite jobbiga just för att helgen är slut. 

Igår åkte jag skidor igen, det blev en mil till! Jag kände inte jättemycket för att åka men det är ju bara att göra för jag vill ju klara utmaningen! Tänkte på alla som åker vasaloppet idag. Hur man kan utsätta sig för detta! Jag är slut efter 1 mil men jag tittar gärna på det på TV. Så idag tänkte jag ha en mysig frukost framför tv:n och njuta av att ha åkt klart skidor för den här helgen MEN... plötsligt får jag ett sms från min bank där det står att banken har stängt mitt kort på grund av misstänkta utländska bedrägeriköp från mitt kontokort!!! 

Fick alltså lite annat att göra och jo då, det stämde faktiskt. VARFÖR ska andra människor bara ta mina pengar som jag jobbat ihop? Vet mycket väl att det kan hända och händer men jag kommer aldrig att tycka att det är okej fördet.

IDIOTER!!! 

Ja, ja det blir till att besöka banken imorgon. 


Denna vecka som kommer är det ju sportlov och på tisdag har jag tagit ledigt för att följa med hela fritids till Höglekardalen och åka skidor, jag har inte bestämt mig för om jag vågar ge mig upp i backarna med barnen, vi får väl se. Både Lisen och Jonathan ska åka slalom iallafall. Förra året åkte jag och Jonathan längd men i år gick det inte att övertala dem att det är roligare att åka på platten istället för utför.

Dem var och smygtränade igår med Mattias medans jag åkte längd. Idag har jag tränat bägge hästarna medans Jonathan och Mattias åkte skoter. Jag väntar med skoteråkandet tills det blir bättre väder. 

Nu blir det dusch och tv. 


                                                                                                     Lisen var på hockey avslutning i onsdags. 

       






Ovido - Quiz & Flashcards