Alla inlägg den 11 april 2018

Av Sandra - 11 april 2018 18:59

Jag blev så glad igår! Som ni vet så håller jag på att rida in min unghäst som blir 3 år nu. Hon är väldigt trevlig och lättsam att utbilda än så länge. Jag har haft henne ett par veckor uppstallad på ridskolan för att kunna jobba med henne mer ordentligt. Hon har blivit mer riden av mig och även löshoppad ett par gånger. I söndags körde jag hem henne igen och igår tog jag upp henne på min ridbana och satt upp en stund. 

Äntligen så förstod hon vad jag ville hon skulle göra. Vi skrittade runt och la jag till skänkeln så tog hon den och började trava! Innan har hon inte riktigt varit övertygad om att det var så hon skulle göra men igår satt start och stopp som en smäck! Så roligt. Får väl se om vi kommer iväg till unghästtestet i juni. 

Lisen har haft Röder hos sig under tiden så hon har också fått rida lite mer än vanligt. 

   


Ovido - Quiz & Flashcards