Alla inlägg den 9 juni 2018

Av Sandra - 9 juni 2018 15:00

Åhh så härligt! Det är äntligen sommar! Förra helgen var jag iväg med Zeebreeze på unghästtestet som vi tränat hela våren för och nu var det dags! Hon skötte sig jättebra och tog den två timmars långa resan med ro. Jag hade givetvis sett att hon hade fått lite bättre poäng men hon kunde inte fokusera mer än vad hon gjorde. Det var för mycket att titta på och då är det så.

Hon o jag har inte varit o rest runt så hon är inte så van vid olika miljöer vilket jag visste.

Nu har hon iallafall fått ett välbehövligt sommarlov. Zantana kommer jag däremot att rida hela sommaren och jag hoppas att vi ska kunna åka på en kvällstävling i sommar för det är sååå mysigt!

Det går så fort nu. Jag önskar man kunde sakta ner tiden när det är sommar. Om två veckor har jag semester och då är varenda dag inbokad tror jag. Det är ju bara roliga händelser men ändå. Det blir bara tre veckor nu och så tar jag en vecka i augusti och även höstlovsveckan ska jag vara ledig. Nu ska jag lyssna på poddar och fortsätta njuta av sommaren.      

Ovido - Quiz & Flashcards