Alla inlägg den 13 juli 2018

Av Sandra - 13 juli 2018 21:32

Vilken semester alltså! Jag är en riktig soldyrkare och ju varmare desto bättre. Förra veckan var vi i Skummeslöv och mitt på dagen när det var som varmast gav jag mig ut och sprang några km och avslutade med att springa ner i havet och bada i vågorna, Så härligt. 

Nu har vi varit hos mina föräldrar i småland i en vecka och badandet har avlösts av sena kvällar med långa samtal om livet tillsammans med mina fina vänner här nere. Jag har även varit på Falsterbo horse show och i år fick Lisen följa med. Hon blev lika till sig som jag är över denna härliga hästvecka. Har givetvis handlat för mycket hästprylar så nu får det nog bli schabrak förbud ett tag. Jag och Lisen har även hjälp syrran med att börja rida hennes häst som bara gått som travhäst innan och hon är så snäll och tar det med ro. Kul för syrran att få rida lite nu också.

Mattias har varit iväg på street week denna vecka och kommer inte hem förrän söndag. Imorgon blir det en löptur ihop med en barndomskamrat som också har karl - ledigt denna vecka. 

När vi åker hem på måndag ska barnen stanna kvar här under ett par veckor till. Skönt för dem att slippa fritids när vi måste jobba igen.  Idag ville inte tekniken fungera men bilder på semestern kommer...

 

Ovido - Quiz & Flashcards