Alla inlägg under september 2019

Av Sandra - 19 september 2019 21:32

Igår fyllde jag år. Nu för tiden så glömmer jag verkligen på allvar bort det. Den dagen kommer och går precis som alla andra och jag försöker påminna mig om hur det kändes att fylla år när man var ung. Den känslan var otroligt stark och spännande då men nu kan jag inte framana den längre.

Förra helgen så åkte jag och en kompis med hennes dotter till Brolöten för en dressyrweekend. DET är en liknande känsla när man ska dit precis som födelsedagarna när man var yngre. Spännande!!

När jag tog in Zeebreeze från hagen så var hon svullen i ett framben med ett sår där, typiskt. Ringde några samtal, och bestämde mig ändå för att ta med henne och åka. 

Vi åkte vid 16-tiden på torsdagen och var frame ca 23.45 på kvällen. Skönt att komma ner i tid.

Dagen därpå så upptäckte jag också att jag hade glömt packa ner tränset!! Vilken amatör! Kom på att det finns en affär i Sparreholm som kanske kunde ha ett träns, och japp, ETT träns hade dem kvar!  Ibland är ändå turen med en, så jag kunde rida till slut. 

Helgen blev jätterolig och man lär sig alltid något nytt.

Emelie som jag tränar för där nere har en kompis här uppe som hon tänkte hälsa på så om ett par veckor ska jag åka till Östersund o träna för henne igen. Perfekt.


Hösten är lång och för att hålla motivationen uppe så måste jag planera in roliga saker på helgerna ibland. Både Lisen och Jonathan och jag ska åka in till Östersund framöver o bo på hotell men inte med bägge samtidigt utan lite mer kvalitetstid med var och en av dem vid olika tillfällen. 

Nu måste jag fixa igjordning för morgondagen. God natt.



Redo för träning.

     

Väldigt trötta o nöjda efter träningen.

Ovido - Quiz & Flashcards