Alla inlägg under februari 2024

Av Sandra - Söndag 4 feb 15:12

Visst är det konstigt ibland? Jag har just kommit tillbaka från jordens värsta magsjuka!! DET var inte vad denna helgen skulle innehålla. Jonathan o jag hade helt andra planer.... Vi har inte riktigt haft möjligheterna på ett tag att göra något ihop men nu bestämde vi att den här helgen ska det ske. Hela lördagen och söndagen var uppbokad och på lördag kväll skulle vi på hockeymatch. Växjö lakers mötte Timrå vilket Jonathan var väldigt taggad på att se. Innan det skulle vi ut och äta och på söndagen var det klättring som gällde. Trodde vi!

På fredag eftermiddag så åker vi ut till mina föräldrar för att umgås med dem också.

Jag vaknar vid 03.00 på fredag natt och tror först att jag fått en hjärtinfarkt! Jag mådde så fruktansvärt dåligt! Sen var det bara att galoppera ut på toa o där blev jag kvar under ett antal timmar. 

Lördagen tillbringades på en soffa och jag kände mig som en trasa. Hoppas verkligen inte jag smittat mina föräldrar. Så typiskt att vi var där.

Vi lyckades dock fixa så Jonathan fick gå på hockeyn och när jag hade krafter nog så körde jag hemåt. Han fick skjuts av min snälla bror. 


Så här är det väldigt ofta när jag har planerat något, att jag blir sjuk. Tror jag måste börja lura kroppen genom att inte planera något framåt, så den aldrig kan vara beredd.


Lisen kom tyvärr inte in på NIU i Kungsbacka. Det var över 30 sökande och dem hade 6 -8 platser så det var ett nålsöga att komma med där. 

Jonathan har fått vänner i nya skolan nu och tycker det går bättre nu. Hoppas det fortsätter så. 

Våren är på ingång här nere. Underbart! 

       


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards